15. listopada 2010.

Krpice s lisičarkama

Ako ste ljubitelji lisičarki/lisički/lisičica svakako probajte ovo jednostavno, a tako ukusno jelo. Lisičarke su inače blagog okusa u odnosu na druge gljive, a za pripremit ih treba vam doslovce 10-ak minuta. Ako vas zanima nešto više o lisičarkama, pročitajte ovaj članak.

Potrebno je:
tjestenina krpice
lisičarke
sol
svježe mljeveni papar
majčina dušica ili 1 listić svježe kadulje narezane na sasvim sitno
maslinovo ulje ili po želji maslac

1. Lisičarke očistite sa vlažnom krpicom od zemlje (ako su baš jako prljave od zemlje obično ih isperem pod blagim mlazom vode).

2. Začinite ih i pirjajte na malo maslaca ili ulja dok ne uvenu ili/rasporedite ih u vatrostalnu posudu, začinite maslinovim uljem i začinima te ih pecite na 180 stupnjeva 10-ak minuta, dok blago ne uvenu, na ovaj način su još ukusnije!

3. Skuhajte tjesteninu prema uputama na pakiranju te pomiješajte odmah sa pirjanim/pečenim lisičarkama.

4. Dodajte po želji parmezana, kiselog vrhnja, a možete i zapeći u pećnici sa naribanim sirom poput Goude, Emmentalera.
Napomene:

*Izvrsno se slažu sa pirjanim kockicama bundeve/rikulom/kuhanim/pečenim kestenima....pustite mašti na volju!
*Odlično se slažu i sa drugim vrstama gljiva.

I da ne zaboravim..ugodan vam početak ove prekrasne jeseni! ;)

Broj komentara: 13:

Josipa kaže...

mmm, gljive i majčina dušica! savršena kombinacija :)) prelijepe slike jeseni, a i blog je prekrasan :)

fuat gencal kaže...

Ellerinize, emeğinize sağlık. Çok güzel, çok leziz ve iştah açıcı olmuş.

Saygılar.

jubistacha kaže...

Baš sam mislila nešto o gljivama kada naođoh na lisičarke ;) Prekrasna priroda i jesen, ovdje u gradu i ne baš tako. Ovisi, kako koji dan...

Dajana kaže...

Baš sam jučer radila crne linguine s lisičarkama i kozjim sirom. Lisičarke su mi odlične, ali tako su skupe.

Nevena Buljan kaže...

Hvala cure.. :)
Dajana: ja sam ih se nabrala ove godine, a vjerujem da su skupe jer sam baš neki dan u Trstu vidjela koliko koštaju - 10 eura na kg..

mignonne kaže...

Tako jednostavno i fino, samo tesko ih je ovde nabaviti...slicice prirode su prekrasne!;)))

Nina kaže...

lisičarke, kao i sve gljive, obožavam pa vjerujem da bi mi i u ovoj kombinaciji bile odlične

Branka - byB kaže...

Odlična tjestenina sa lisičarkama, dako dobro i fino izgleda !
Slikice hrane su prekrasne, a i one priprode su me očarale, prava jesen .
Divim ti se kako koristiš sve moguće plodove izravno iz prirode, bravo !

stocicu postavi se kaže...

Predivno:)

Anonimno kaže...

gljive obožavam! lisičarke su mrak...imaju bogat i intenzivan okus... ne nalazim ih tako često na trešnjevačkom placu (zagreb) gdje obično kupujem, pa je izglednija opcija s vrganjima...
fotke, kao i uvijek, odlične... :)

Nevena Buljan kaže...

Hvala svima! :))

Andrea kaže...

Rijetko imam priliku jesti neke druge gljive osim šampinjona i bukovača. Ne poznajem ih pa ih se nikad ne bi usudila sama brati.
Ova mi se kombinacija jako sviđa i baš bi je voljela isprobati. Nadam se da će biti prilike, moram samo naći nekoga ko bi me opskrbljivao gljivama. :D

Nevena Buljan kaže...

@Andrea, hvala ti! :) Da bliže živimo zvala bi te ja u vrganje, budi sigurna! Nakon nekoliko puta, čovjek se navikne na njihov miris i okus i nije ih uopće teško prepoznati, samo ih je teško pronaći ako nemaš onaj "feeling" za njih, npr. kao moj dragi.. :D