9. studenoga 2010.

Atmospheric i malo promocije :)

Pošto u zadnje vrijeme nemam uopće vremena za kuhanje, iskoristit ću i ovo mjesto za promociju grupe Atmospheric iz Rijeke, čiji sam član, točnije ženski vokal postala unazad nekoliko mjeseci, uz glavnog muškog vokala i autora pjesama, Lade Bartoničeka. Inače, Atmospheric postoji od 2002. godine na hrvatskoj sceni popularne glazbe te dočarava lepršavi zvuk ambijentalnog elektro-popa.

Najnovija pjesma je "Nina" koju možete poslušati na Youtube-u, ujedno obrada pjesme Nina iz 1997. godine, autora Livia Morosina.

Ostale pjesme možete poslušati na Myspace-u i Youtube-u.

Ukoliko niste puno udaljeni od grada Rijeke, možete nas doći poslušati i u subotu, 20. studenog u kulturni centar Kalvarija u Rijeci gdje ćemo održati kraći nastup te predstaviti najnovije pjesme u sklopu programa Noći kazališta 2010, između 21 i 23 h.

Ugodno slušanje! ;)

Broj komentara: 28:

Dilajla kaže...

Bravo draga Ebba još malo pa ćemo trčati i za autogramom.

Dilajla kaže...

a vi pjevate Ninu baš me je neki dan moja curka pitalo tko to pjeva e a sad znam

Shangri La Food kaže...

:)) bravo...

ja volim pjevati, ali baš me Bog nije podario nekim glasom, tako da sam uvijek malo ljubomorna na ljude koji imaju divne glasove :))))

Snjezana kaže...

ebba cestitke!:) imas lijep glas. glazba atmospherica nije moj cup of tea ali se svjedno divim. meni je sviranje i pjevanje ziva misterija jer sam potpuno glazbeno nepismena. divim se svima koji imaju talenta i glasa. svaka cast!

Anonimno kaže...

stilski me podsjeća na solo projekt Dave Gahana (iz Depeche mode) pogotovo na atmosferu iz pjesme Saw Something, ali i na Nouvelle Vague s više elektronike. Odlična mi je stvar Rukama, vuče me na Kristijana Beluhana... ali odlična mjuza...
i osim kaj očito odlično kuhaš, Ebba, pa ti si komad! :)(valda se ne ljutiš...)

Unknown kaže...

Bravo, bravo, draga Ebba.. i baš mi je drago da si to podijelila s nama. Neka znamo tko nam tako lijepo kuha a uz to i lijepo pjeva.

Kety kaže...

Odlično... to je baš lijepa vijest! U mom domu osim što se kuha,živi se u ritmu glazbe... Ja volim salsu i sve živahno..Moja polja polovica piči po operi a klinci već praše po rocku! A mitting point u kući je klavir bez kojega više ne bi mogla zamisliti svoj brlog :)))) pzdrr i uživaj u svemu: glazbi i životu!

JA U KUHINJI... kaže...

Oduševljena sam svim što sam videla i čula ;), svaka čast i samo napred... SUPER!!!

Вера kaže...

Sve čestitke,pa to je predivno!!Bravo!!!

Andrea kaže...

Već sam ti na fejsu pisala koliko mi se sviđa ova mjuza. Super ste mi i želim vam puno, puno uspjeha.
Moram pohvaliti i ovu fotku, ma cijela serija tih fotki me oduševila. :)

Dunja kaže...

Sve čestitke, uživaj i raduj se. A radujemo se i mi.

Nale Coolinarija kaže...

Cestitam, radujem se vasim uspesima. Inace, svratite do mene, ceka vas nagrada

Nada kaže...

Čestitke Nevena, ja sam oduševljena!! , baš, baš pod dojmom! Svaka čast!!

Sanja kaže...

Totalno sam odusevljena ovim sto sam procitala a i ovime sto sam cula. Jako mi se svidjela vasa muzika. Imate novog fana :-)
Usput da kazem da imas i malu nagradicu na mome blogu. Molim te svrati i "pokupi" je.

Branka - byB kaže...

Bravo Ebba i iskrene čestitke !! Odlično je ovo što radiš, oduševljena sam pjesmom i time što se baviš nečim ovakvim. Hvala ti što si to i sa nama podijelila i veselim se daljnjem druženju i na glazbenom i na kulinarskom polju :)

Dragana Pušica - Moje Grne blog kaže...

Ovo je zaista divna vest! Baš se radujem. Uživaj....

Tadeja kaže...

Volim takvu glazbu i baš mi je drago, vjerujem da uživaš u svemu! :) Spot mi se jako sviđa i što kaže Andrea fotke su vrhunske! Čestitam! Samo naprijed! :)

Vali kaže...

Oooo, nisam pojma imala da pjevas! Svaka cast, svidja mi se jako!

Branka - byB kaže...

Draga Ebba,
na mome blogu je nagradica za tebe !
Kada stigneš dođi je preuzeti.
B.

Nevena Buljan kaže...

Hvala svima na pažnji i komentarima! :))) jako nam je drago da vam se sviđa takav stil glazbe! :-)))

@Wineandfood4you: naravno da se ne ljutim, hvala ti :))

@ Drage Nale, Sanja i Branka: zahvaljujem vam na nagradicama, baš ste me obradovale, pokupit ću ih i okačit čim stignem! :-)

Shangri La Food kaže...

nagrada kod mene

cosmo2503 kaže...

Sasvim te mogu zamisliti uz takvu glazbu. Drago mi je čuti i da si izvođač, vrlo lijepo.

Maja Babić kaže...

Odavno sam videla ovaj post, ali nisam htela ni da pokusavam da slusam dok se deca vrte okolo, ili na brzaka. Sad sam sela i poslusala, i JAKO mi se dopada NINA (vise od originala, iskreno :) a i ceo stil benda. Nije ovo za slusanje non stop, ali je dobra, ma odlicna muzika, bas puni prostor, ima bas dobru atmosferu... Svidja mi se jer elektronika nije predominantna nekako je super ukomponovano sve, ja licno ne mogu da slusam elektronsku muziku ako previse vuce na sintetiku. Vasi glasovi u Nini su tako famozno unosoni, ma svaka cast, i produkcija, i spot... SVE JE EXTRA! Bravo Ebba, bravo Atsmoperic, super ste!

Maja Babić kaže...

Al' sam otkucala ime benda :))) Da mi se oprosti zbog opsteg odusevljenja :)

Nevena Buljan kaže...

Shangri La food: hvala ti na nagradi! :))
Cosmo2504: hvala ti.. :))
@Mamajac: hehe, baš si me nasmijala, hvala ti i izuzetno nam je drago kad pročitamo ovakvo jedno oduševljenje! I kao i ti, ja ne volim tipičnu elektroniku, ali u ovakvim aranžmanima mi se jako sviđa. :-))

Sanja kaže...

Sve najbolje u budućem radu :) na svim poljima :)

anita kaže...

draga ebba bas mi je drago da si tako nadarena i na glazbenom polju! volim ovu vrstu muzike, bravo atmospheric!
kako to da svi dobri bendovi dolaze iz rijeke?
cestitam ti i na tvom doprinosu u repetama, kakvi dobri recepti! rogacoladu i kremu od agruma cu praviti prvom prilikom :)
puno pozdrava, anita

Nevena Buljan kaže...

@Sanja: hvala ti! :-)
@Anita: hvala ti! :))) i jako nam je drago da ti se sviđa ova vrsta glazbe! :))) Hm, što se tiče bendova iz Rijeke, pa ne znam, djelomično si u pravu što se tiče riječke glazbene scene, ali ne želim previše hvaliti... :))) i baš mi je drago da ti se sviđaju recepti koji su izašli u ovom broju.. a kad sam vidjela tvoje ime u časopisu ostala sam oduševljena jer tvoj blog redovito pratim i volim pratit! :)))