2. listopada 2008.

Integralna tjestenina sa umakom od sira i badema


Veliki sam ljubitelj integralne tjestenine (na čemu moji ukućani ne mogu biti zahvalni, pa stoga kuhamo ponekad 2 vrste tjestenine:).

Integralna tjestenina ostavlja malo drugačiji okus u ustima, pomalo zrnasti, zbog sitnih mrvica koje se nalaze u integralnom brašnu, no obično, koliko primjetih, ljudi ne vole te mrvice, pa zato i preferiraju običnu tjesteninu.
No, da sad ne duljim o nečemu o čemu vjerojatno svaki zaintrigiran gurman zna, prelazim na recept.


Za 2 osobe:

200 g integralne tjestenine (najbolje fusilli, a možete i neku drugu)

3-4 žlice soja sosa

žlica maslinovog ulja


za umak:

2 komada trokut sira Zdenka

80 g ABC mliječnog sira

3 žlice mljevenih badema

malo svježe mljevenog papra

3 žlice popečenog sezama


Integralnu tjesteninu stavite kuhati, ali ne u puno vode. U vodu stavite soja sosa, umjesto soli, te žlicu maslinovog ulja. Kuhajte po uputama, otprilike 10 minuta. Tjesteninu ocijedite, ali nemojte nipošto baciti vodu u kojoj ste je kuhali, jer će vam poslužiti za umak. Ukoliko niste stavili puno vode, onda bi voda u kojoj se kuhala tjestenina na kraju trebala biti gusta.

Za umak:

U vruću vodu u kojoj se kuhala tjestenina, ubacite Zdenka i ABC sir. Ako je vruće, sir će se sam otopiti. Dobro pomješajte, dodajte mljevene bademe i papar. Pomješajte sa tjesteninom i pospite prethodno popečenim sezamom.

Poslužite uz zelenu salatu ili po želji.

Dobar tek!

Broj komentara: 5:

JA U KUHINJI... kaže...

Jako fino... i dobro došla među blogere... i ja sam jako mlada u tome pa eto...:)

Nevena Buljan kaže...

hvala maslinka :)...ideja o blogu je odlična jer stvarno imam više prostora za pisati članke i stavljati recepte...uglavnom više slobode što nam omogućuje da budemo još kreativniji :)))

al' ostajem vjerna coolinarici u svakom slučaju :))

Vali kaže...

Ovo je jako fino. Obožavam integralnu tjesteninu, a najviše s umacima ovog tipa. :)
www.valivolitorte.blog.hr

Sanela Mallory kaže...

zanimljiva kombinacija, svakako probam!

Ana-Marija kaže...

njam. ja jako volim bademe u slanim kombinacijama :)

p.s. dobrodošla među blogere :)