7. listopada 2014.

Tarte Alsacienne - alzaška pita od jabuka i Viktor Pravdica photography

Potpuno sam zaboravila na ove prekrasne fotografije koje je usnimio prije nekoliko mjeseci prijatelj i  fotograf Viktor Pravdica. Bilo bi zaista šteta da se ne nalaze u arhivi recepata na blogu. Čim je Ana-Marija objavila recept za predivnu francusku, točnije, alzašku pitu sa jabukama, ja sam se bacila na posao. Ova pita spada u one jesenje pite koje jednostavno morate probati. Radi se o prhkom tijestu sa dosta maslaca i nadjevu od slatkog vrhnja i jabuka koji se pečenjem pretvaraju u najfiniji jesenji puding, dok se kuhinjom šire neodoljivi mirisi cimeta, vanilije i pečenog keksa :). Ne sjećam se koje sam izmjene napravila sa sastojcima, ali više-manje to je bilo to.
Ispod fotografija se nalaze linkovi koji vode na Ana-Marijin recept te na stranicu Viktora Pravdice. :)
Uživajte u fotografijama i toplo preporučam da probate ovu nenadmašnu pitu, kraljicu među pitama od jabuke.

Tarte Alsacienne - Alzaška pita od jabuka

Viktor Pravdica photography

4 komentara:

Suzica kaže...

Predivne fotke, obozavam ove jesenje recepte :)

JA U KUHINJI... kaže...

Fenomenalno izgleda pita a vala i ti ;)

Tamara kaže...

fotografije su famozne, a dobra, stara pita od jabuka vrlo fotogeničan model

Nevena Buljan kaže...

Hvala svima :) jest, fotke su prekrasne :) :) ali i pita je bila fantastična..