18. ožujka 2013.

Džem od agruma sa bademima i agar-agarom


Najbolji džem od agruma u mom životu. Doduše, prošlogodišnji, ali vrijeme mu je da bude objavljen.
Dok još ima naranača i domaćih limuna na tržnici, ili, dok nas ne napusti ovo sivilo i kiša. Džem  žuto-narančaste boje koja vam zasigurno oboja i zasladi dan.

Moj dodatak su agar-agar i listići badema. Inače, u Trstu sam za vrijeme studija imala divnu, kreativnu i svestranu cimericu, Eriku. U hladnjaku bi uvijek stajala njena (i njene mame) teglica marmelade od marelica, spremljena sa dijetalnim šećerom (mislim da je bila riječ o fruktozi) i listićima badema. Kiselkasta marmelada sa krckavim bademima, jednostavno savršena, recimo.. uz "fette biscottate" i jutarnju moku. :) (Erika, aako ovo čitaš, znaj da mi je u sjećanju tvoja marmelada, tvoje najukusnije božićne rum kuglice, savršeni besprijekorni prhki keksići sa marmeladom i nezaboravni londoneri.) Inspirirana Erikinom marmeladom, odlučila sam i ja svoj džem malo začiniti, bademima, i agar-agarom radi gustoće.

Recept za 2 manje teglice

2 nešpricana limuna
2 nešpricane naranče
400 g šećera
voda
2 žličice praha agar-agara
2 žlice listića badema

Limune i naranče narežite na komadiće, a koštice odstranite i zavežite u komadić gaze. Premjestite agrume i koštice u odgovarajuću posudu, prelijte ih vodom te kuhajte na laganoj vatri oko 30 minuta. Dodajte šećer i nastavite kuhanje još 30-ak minuta. Dodajte agar-agar i kuhajte džem još 15-ak minuta. Na kraju kuhanja, izvadite zavežljaj sa košticama, dodajte listiće badema, promiješajte. Gotovi džem spremite u sterilizirane staklenke.

:)

4 komentara:

Bite my cake kaže...

krasan je! i oduševljena sam fotkom :)

moonea kaže...

uh, pamtim ovu sliku zbog ovih podložaka..divni su!

jako volim džemove, a bademi su sigurno zanimljiv dodatak! sviđa mi se, što drugo reći :)

Vesna Nesic kaže...

Verujem da je ovo divno ali kod nas je nemogući poduhvat naći neprskane agrume:-(

Tamara kaže...

baš sam razmišljala ukuhati džem od jagoda s agarom pa me zanima ako znaš dal mu je kraći rok od džema s želinom?!!!