28. veljače 2009.

Keksi od naranče punjeni smokvom i narančom

Slijedi moje sudjelovanje u igri Ajme koliko nas je!. U veljači ulogu domaćice u ovoj igri dobila je Vera sa bloga Delicious for kid's, a odabrana tema je suho voće. Nažalost niti u jednoj drugoj igri nisam stigla sudjelovati.

Odlučila sam se za kekse s okusom naranče punjeni smokvom i narančom. Priznajem da su mi omiljeni, ne samo zbog mirisa već i sastojaka tj. kombinacije smokve i naranče. :)
Vrlo su slični mediteranskim medenjacima koje sam napravila prije nekoliko mjeseci, bez jaja i mlijeka.
Slijedi recept..

Tijesto za kekse:

3 šalice brašna
pola šalice maslinovog ulja
1 naranča
75 g smeđeg ili običnog šećera
par klinčića smrvljenih
pola žličice cimeta
prstohvat muškatnog oraščića
pola žličice soli
žlica praška za pecivo
4 žlice margarina

Koricu naranče naribajte i iscijedite sok od naranče.
Najprije pomješajte brašno i začine. Zatim pomješajte tekuće sastojke, ulje, sok od naranče i šećer. Mješajte sve dok se šećer skroz ne otopi. Zatim tekuće sastojke umješajte u suhe sastojke, dodajte margarin i umjesite tijesto. Stavite na stranu.

Za nadjev:
150 g suhih smokvi
1 naranča

Narančin sok iscijedite. Smokve narežite na sitne komadiće i stavite da se moče oko sat vremena u narančinom soku. nakon toha tu smjesu dobro izmiksajte. Ako je pregusto dodjate još soka.
Tijesto razvaljajte i oblikujte kekse. na svaki keks stavite po žličicu nadjeva od smokve i naranče. preklopite pažljivo sa drugim keksom i tako sve dok ne potrošite cijelu smjesu.
Pecite oko 15 minuta na 180 celzijevih stupnjeva ili dok ne vidite da su pečeni.
Dobar tek!

Broj komentara: 5:

JA U KUHINJI... kaže...

jako fino izgledaju :)

Monika kaže...

mmm, prefino djeluju ovi keksići :)

Nina kaže...

stvarno djeluju jako fino

Violet kaže...

uuuuh, što bih sad jednog, dva, tri.......

T i T kaže...

Otkrila sam novi "stari" blog i odlične kolačiće! :)