2. rujna 2015.

Tjestenina "Moja pašta" na ljetni način

Predstavljam vam lijepu suradnju između  Ebba's cuisine i Moja pašta. :-)

Riječ je o ručno miješenoj, domaćoj tjestenini iz Zagorja koju priprema Mario Špoljar. :)

Tjesteninu sam slučajno otkrila prije nekoliko mjeseci na riječkom sajmu zdrave hrane, Demetrinom zelenom kutku, te preko prijatelja Saše Cestara koji je svojevremeno također radio ručno miješenu tjesteninu.

Budući da u ponudi ima nekoliko okusa, a ja obožavam eksperimentirati sa namirnicama i isprobavati razne novitete, bilo mi je teško odlučiti se između npr. tjestenine od rogača, ili one od kurkume. Na kraju sam odabrala tjesteninu sa kurkumom i nekako odmah dobila inspiraciju s čime je pripremiti.
Prije nego što pređem na recept, Mariu Špoljaru sam odlučila postaviti nekoliko pitanja kako bi se što bolje upoznali sa njegovim proizvodima. :)

Kako si došao na samu ideju da kreneš raditi svoju tjesteninu?

"Do ideje je došlo skroz spontano, čak je i malo smiješno kad ispričam priču. Naime ujutro sam se probudio s tom mišlju kako bi mogao probati napraviti tjesteninu za ručak. Kako bih htio znati koje sam sastojke koristio i sjetio sam se okusa i mirisa bakine kuhinje kako ju je ona pravila. A mi djeca skakali oko stola i igrali se tijestom. Nazvao sam prijateljicu Sandru Šantak koja je od samog starta u projektu i rekla " ajde spojiti ću te sa prijateljem Sašom koji je radio već jako finu, domaću, rukama zamiješenu tjesteninu. Čuli smo se i rekao mi je postupak kako da krenem."
 

Po čemu se tvoja tjestenina razlikuje od kupovne tjestenine?

"Ima puno razlika i prednosti kod domaće izrade pašte. Industrijska se ipak radi u masovnoj proizvodnji, dok je moja tjestenina pripremljena rukama na malu klasičnu kuhinjsku mašinicu, sa biranim EKO certificiranim sastojcima i što je najbolje, pripremljena je s puno ljubavi. Suši se na svježem zraku u Zagorju podno Medvednice."

Koje okuse tjestenine imaš u ponudi i koje pripremaš?

"Kada se spomenu okusi i vrste pašte koje radim, odmah me uzme neka kreativna misao. Uvijek tražimo nove ideje i drago nam je čuti nove prijedloge. Kod okusa se najviše baziramo na sezonsko bilje. U sezoni kada ima medvjeđeg luka, špinata, kopriva, vlasca i cikle to su jednostavno nezaobilazne kombinacije u tjestenini. Trenutno imamo u ponudi tjesteninu sa kurkumom, kakaom i rogačom. industrijskom konopljom te običnu tjesteninu bez dodataka."
 

Imaš li kakve dugoročne planove? 
 
"Planova uvijek ima, jer svi mi želimo znati i biti sigurni kakve namirnice i sastojke koristimo za proizvod. Kako smo se već uvjerili da nemamo konkurenciju s takvom izradom i takvim kombinacijama dodataka u integralnoj tjestenini, uvjereni smo da će se planovi u budućnosti ostvariti i da će još više ljudi prepoznati naš kvalitetan proizvod."
 

Gdje se može kupiti tjestenina "Moja pašta"?
 
"Naša tjestenina je otišla stvarno svugdje, u Francusku, Njemačku, Italiju i širom Lijepe Naše. 
Trgovine u kojima možete trenutno kupiti naše paketiće tjestenine su:
Mrkvica 
Grga Čvarak
trgovina Dodig

Tjestenina se može također naručiti preko naše facebook stranice: @Moja Pašta ili na mail: narucipastu@gmail.com. 

Biti će dostupna u 9. mjesecu na sljedećim sajmovima:
1. ZegeVege 
2. 23. Zagorski gospodarski zbor 
3. Mystic, na velesajmu u 10 mjesecu. "

Zahvaljujem se Mariu na podrobnijim informacijama, ali i na prilici za suradnju.

Što se tiče recepta, htjela sam maksimalno iskoristiti namirnice koje su sada u punoj sezoni te sam odabrala patlidžane i crveni luk. Tjestenina sa kurkumom se odlično uklopila u ovu pomalo orijentalnu kombinaciju koju često pripremam.
Za kraj, toplo preporučam tjesteninu "Moja pašta". Mene je kombinacija sa kurkumom zaista oduševila.
:). Ekipi "Moja pašta" želim također puno daljnjeg uspjeha!

Za recept će vam trebati sljedeći sastojci:
maslinovo ulje
1 luk
1 patlidžan 
1 paprika roga
3 žlice grožđica
1/2 žličice currya
150 ml kokosovog mlijeka ili običnog vrhnja za kuhanje
sol i svježe mljeveni papar
manja vezica svježeg peršina
50  g sira grabancijaša ili grčke fete

250 g tjestenine "Moja pašta"

Priprema:
Patlidžan narežite na kocke 1x1cm, posolite i pustite na cjedilu oko 30 minuta da otpusti gorčinu. Isperite i dobro ocijedite patlidžan pa ga posušite kuhinjskim ubrusom.
Luk narežite na ppolumjesece, a papriku na tanke rezance. U posudi ugrijete nekoliko žlica maslinovog ulja, ppa dodajte luk, papriku, curry, grožđice i sol te pirjajte na srednje jakoj vatri oko 10-ak minuta dok povrće ne uvene i ne omekša. Dodajte zatim patlidžan pa nastavite pirjati još 10-ak minuta dok patlidžan ne omekša. Dodajte kokosovo mlijeko, kuhajte još 5 minuta, a zatim maknite sa vatre te dodajte sitno rezani peršin i po želji crni papar..

U međuvremenu kuhajte tjesteninu "Moja pašta" 7 minuta ili kako je označeno na pakiranju. Pomiješajte sa umakom dodajući mao vode od kuhanja tjestenine te vratite na vatru 1 minutu da se okusi dobro prožmu. Servirajte odmah tjesteninu sa smrvljenim sirom fetom ili grbancijašem. :)

1 komentar:

Petra Kranjica kaže...

Krasno izgleda. Odlična ideja za izradu domaće tjestenine, super što si nam otkrila Moju paštu.