26. kolovoza 2013.

Sardegna 2013

Polovicom 7. mjeseca otišla sam na Sardiniju i tamo provela prekrasnih 3 tjedna. Bila sam smještena u kući pokraj mora i turističkog mjesta San Teodoro, i malo dalje od grada Olbie. Jutra i večeri provela sam pomagajući u kuhinji ili povremeno čuvajući djecu obitelji kod koje sam bila smještena, a popodneva na moru, uz skripte za ispite.

Na žalost nisam uspjela posjetiti Alghero i Korziku, jer je bilo dosta posla i nisam imala vremena, ali sigurna sam da to definitivno nije bio moj posljednji put boravka na Sardiniji.

Sve što mogu reći o Sardiniji,  prekrasan otok sa prekrasnim velikim pješćanim plažama, poviješću,  tradicijom. Naravno da sam istražila sve što sam stigla, a ponajviše vina i hranu koji su me oduševili. Slijede fotografije, uživajte ;)
                                         Plaža Lu Impostu

                                         Otok Tavolara u daljini

                                                              Plaža Lu Impostu

                                                        Olbia

Anticas Licanzias, Olbia, ovdje se mogu probati i kupiti tradicionalni sardski proizvodi, kolači, vina, tjestenina

Anticas Licanzias, Olbia

Tradicionalne slastice

 Formagelle sarde, pita sa ovčjom skutom, tradicionalni kolači

Pane Carasau, vrsta sardskog hrskavog tankog kruha, tradicionalni proizvod

Kavica tj. espresso u Anticas Licanzias, pila sam i bolju, ali kolači su opravdali stvar :)


Ručno rađena sardska tjestenina 

Eto i mene, u srcu Olbie :)

 Opsjednuta slikanjem tabela, menua, kada putujem :-)

 Vermentino, najpoznatije sardsko bijelo vino, uz također poznati Cannonau, crno vino

Cherry rajčice

GaGazpacho od rajčice sa fetom mariniranom u maslinovom ulju sa timijanom

Lisnato tijesto, senf sa medom, mini rajčice i mozzarella = savršena pita

                                  Zapečeni koromač sa parmezanom i timijanom

Riba list pečen na listovima limuna

Bruschetta sa avokadom, cherry rajčicom, bosiljkom i feta sirom

Kus-kus sa povrćem i pirjane svježe alge, imaju okus po mladim zelenim mahunama i šparogama

Radili smo rustikalne pite - galette od heljdinog brašna sa marelicama, servirane sa sladoledom od pistacija, kupovni, ali najbolji sladoled od pistacija ikad! :)

Tiramisu u čaši, krema od mascarponea bez jaja, tj. bez zabaglione kreme

Vongole :)


More :)



Lu Impostu

Limun

  Nar

Timijan

Rogač

Broj komentara: 8:

Mirjana kaže...

Predivno. Lepo smo i mi proputovali sa ovim slikama...

Tadeja kaže...

Super izvještaj, vidi se da si guštala! :) Fotke govore više od tisuću riječi! :)

Vesna Nesic kaže...

O bas si uzivala! uyivala I sa nama podelila divotu!

mignonne kaže...

Predivne fotkice, uzivala sam u celom albumu!:)) p.s. drzim ti fige da se jednom ponovo vratis tamo!:)))

Bite my cake kaže...

dviota Nevena, drago mi je da si uz posao i uživala, fotke su očaravajuće!

irenalana kaže...

Divno i slike a i jela na slikama. Nadam se da ces nekad podijeliti i recepte sa nama

Dilajla kaže...

Jedva sam dočekala ovaj post i ove očaravajuće slikce, vidi se da si uživala iako vidim imala si i radno ljeto.

Mimi kaže...

Predivno! Sardinija je moja velika zelja... :)