22. lipnja 2011.

Povrtnice s manistrom - "Kuhače u akciji", Repete


Ovo lagano ljetno jelo sam pripremila za novi, ljetni broj kuharskog časopisa Repete koji trenutno možete kupiti na svim kioscima u Hrvatskoj. U sklopu nove igrice "Kuhače u akciji" naš zadatak je bio pripremiti jelo čitatelja koji nam je poslao recept na fb stranicu te objaviti svoje dojmove, način pripreme i fotografiju njegovog recepta na naš način u novom broju časopisa.
Nikad nisam pripremala tjesteninu sa ovom kombinacijom povrća, već bih samo koristila jednu ili dvije vrste povrća navedenih u receptu. Kao što sam i napislala u časopisu, ova kombinacija povrća sa špagetima me je ugodno iznenadila, obožavam povrće i zaista ga konzumiram u velikim količinama tako da je ovo skroz bilo po mom guštu. Nisam puno odstupala od Sinišinog original recepta, samo sam dodala kurkumu koja je dala lijepu žutu boju tjestenini i ostatku povrća, aromatizirala ih, a k tome je i vrlo zdrava. Umjesto kurkume mislim da bi se slobodno mogao stavit šafran. Toplo vam preporučam, pogotovo za vrijeme velikih ljetnih vrućina ovo lagano jelo će posebno prijati. :)
Ostale radove i njihove dojmove možete pogledati i kod Maje, Maslinke, i Ivane koje su također sudjelovale u igrici. :)
Slijedi recept, povrtnice s manistrom na moj način...
Za 4 osobe:
400 g špageta
8 mini rajčica
2 tikvice
1 malena cvjetača
1 brokula
1 češanj češnjaka
5 žlica maslinovog ulja
1 žličica kurkume
sol i svježe mljeveni crni papar

1. Cvjetiće brokule i cvjetače kuhajte nekoliko minuta u kipućoj posoljenoj vodi, neka ostanu "al dente", tj. nemojte ih prekuhati. Izvadite ih, ocijedite i prelijte maslinovim uljem.
2. Tikvice narežite na tanke trakice tzv. na "julienne". U tavi na malo maslinovog ulja aromatizirajte zdrobljeni češnjak te jednu žlicu kurkume, pirjajte kratko, a nakon nekoliko minuta izvadite češnjak iz ulja te dodajte tikvice, pirjajte 5-10 minuta dok malo ne omekšaju.
3. Tjesteninu skuhajte u dosta kipuće slane vode da bude "al dente", zatim je ocijedite (neka ostane malo vode za kasnije) te prebacite u tavu sa tikvicama, dodajte mini rajčice koje ste prethodno narezali na kriške te brokulu i cvjetaču. Sve dobro promiješajte, ako je presuho dodajte malo vode u kojoj se kuhala tjestenina, posolite i popaprite svježe mljevenim paprom po ukusu te servirajte sa parmezanom po želji.
Dobar tek! ;)

Broj komentara: 18:

Maja Babić kaže...

Super je i tvoja verzija. I ova druga slika je naročito lepa.

Kurkumu sam jedno vreme dodavala u rižoto, dobije sve topliji ton, ali i malo zelenkast. Ne znam bolje da objasnim, ali nije baš samo žuto-crvenkast kakav bi dao šafran. Možda je moja kurkuma takva, kod tebe ne vidim taj ton. Verujem ti da je fin dodatak, u principu nije jaka da dominira, i ne smeta ni nepcu koje je konzervativno u smislu začina tipičnih za jela sa Balkana, a čitala sam i ja da je jako zdrava, pa što je ne koristiti...

Veliki pozdrav!

Nevena Buljan kaže...

@Mamajac: hvala ti :-) Jest, u pravu si što se tiče kurkume, ja sam koristila neku stranu kurkumu, na pakiranju je pisalo "turmeric powder", malo je intenzivnijeg okusa i mirisa nego kurkuma koju kupim ovdje kod nas, i jarko žuto-narančaste boje koja i je njena prirodna boja.. bitno je ne pretjerati s kurkumom jer u suprotnom pokvari cijelo jelo.. ja volim dodavati te indijske začine u povrće, tako da mi neka najjednostavnija jela dobiju neki drugi štih :)

Mimi kaže...

Nevena, super ti je ovo!!! :) Jako lepo izgleda... I privlačno! A fotke su sjajne - ja im se uvek divim!

Inače, ja sam među vama na neki način nova (mada smo ja i Jojo već duuugo na Coolinarici, a i dugo vas sve čitam) i eto - pozdravljam te! :)

Anonimno kaže...

Da da Kurkumu inace zovu :Zacin za sirote" ali ima sasvim svoj identican miris i ukus i daje jelima slican izgled ako tumerik.Divno izgledaju fotke.Ja stalno nagovaram mog Neustrasivog(koji je milion puta bolji fotograf od mene) da mi pomogne sa slikama i on naravno kao musko obecava da ce:)

What's for dessert? kaže...

Evo i trećeg bloga koji me mami ukusnom tjesteninom, a ja taman čekam ručak. I glaaaadnaaaaaa ...

Bite my cake kaže...

baš mamite s ovim receptom i krasnim povrćem, odlično!

Anonimno kaže...

Prekrasno izgeda, sviđa mi se!

JA U KUHINJI... kaže...

Fotke su me hipnotisale a za klopu znam da je super :)

Josipa kaže...

Slažem se s Majom, druga slika je stvarno posebna! Sviđaju mi se jako boje, to mi je bitno kad vidim neko jelo, kao neki prvi dojam. A sigurna sam da je i tjestenina ukusna. :)

Sweet Corner kaže...

Curke, vi ste to super odradila, a tvoje fotke su predivne!!

J e l e n a kaže...

Pravi ženski tanjir! Prelepo ste sve odradile i dopada mi se što se sastojci uvek mogu menjati shodno sezoni. Kada ovako pravim, ja povrće uvek kuvam na pari u bambusovoj posudi i onda ono doda još jednu prelepu aromu drveta, ma to se ne može opisati.

Ana-Marija kaže...

prekrasne slike, kao da su snimljene u nekoj konobici u Italiji :)

mignonne kaže...

Uzivam u prelepim fotkama i svemu sto je ovde tako fino posluzeno na tanjiru!;)))

Sanja kaže...

Super su mi ovakvi recepti i bas cesto pravim jela na ovaj fazon. Slike su apsolutno fantasticne. odusevljena sam.

Sanja Manasijevic kaže...

Nisam probala kurkumu, gledacu da je kupim iduci put kada budem isla u biospajz...

Druga fotografija mi je bas bas....

Maja kaže...

Nevena, fantastično, jednostavno, s dodatkom malo orijentalnog :) Divne fotke, oduševljavaš me :)

moonea kaže...

odlične fotografije!
sviđa mi se dodatak kurkume, to je sigurno podiglo recept na neki drugi nivo.

Tadeja kaže...

Odlična kombinacija, ali fotke su me očarale. Uspjela si prilično postići dojam "starosti", pretpostavljam da si to i htjela. I drugi recepti i fotografije koje si objavila u posljednje vrijeme su ti odlični, samo je ne stižem komentirati. Pozdrav! :)