19. veljače 2010.

Salata od matovilca sa octom od maline

Na ocat od maline sam nekoliko puta naišla surfajući po netu i nekim kulinarskim stranicama, uglavnom na francuskim stranicama. Ovu deliciju moguće je kupiti u Francuskoj, ali pošto nitko od nas nije u mogućnosti da "skokne" do Francuske, predlažem da ga napravite sami. Vrlo jednostavno, a krajnji rezultat...hmm...ne moram niti govoriti.. :D
Recept sam pronašla kod Smile2204 na Coolinarici, napravila ga, zaboravila na njega na dva tjedna i nakon dva tjedna je bio spreman za konzumiranje. Svakako preporučam, nevjerojatno će obogatiti različite salate, a mislim da bi se dobro slagao i sa sladoledom od vanilije ili u nekoj finoj voćnoj salati, naravno sve u vrlo maloj količini.

Za 250 ml octa trebati će vam:
250 g malina
250 ml bijelog vinskog octa
25 g šećera
par malina za ukras

Pošto sam koristila smrznute maline, malo sam ih otopila i izgnječila ih, pomješala sa octom, spremila u teglicu, protresla par puta i ostavila dva tjedna na tamnom mjestu.
Nakon dva tjedna sam procijedila ocat, i kuhala ga na laganoj vatri 10 minuta sa 25 g šećera. Kad se malo ohladio sam ga spremila u steriliziranu odgovarajuću posudicu, u mom slučaju je to staklena bočica za ocat i ulje. I to je sva mudrost. :)
Ovakav ocat možete kombinirati u različitim salatama npr. s matovilcem ili rigom. Ukoliko ga kombinirate sa rigom dodajte i par malina čime ćete postići savršeni kontrast između ljuto-gorkaste rige i slatko-kiselih malina. Još par kapi extradjevičanskog maslinovog ulja, malo soli i svježe mljevenog crnog papra, par listića parmezana i kockice popečenog kruha tzv. "croutons", u mom slučaju kukuruzni ;)...

...uživanje može početi! ;)))

Broj komentara: 11:

Marija kaže...

Prelepo!

Ovo me sirce bas zaintrigiralo. Prvi put sad cujem za njega.

Monika kaže...

ja sam isto često viđala ovaj ocat u raznim receptima i baš sam ga tražila po trgovinama ali nisam ga nigdje našla. a nije mi palo na pamet da ga mogu i sama napraviti :) definitivno ću ga isprobati :)

Anonimno kaže...

Najprije lijep pozdrav, jer još nikada nisam zavirila ovdje :), a baš je lijepo, lijepe slike i malo neuobičajeni recepti.

Nisam čula za ovaj ocat, ali kako koristim maslinovo ulje i masline baš me je jako zainteresirao, a matovilac...on mi je favoriti među salatama.

nena

Nevena Buljan kaže...

Hvala puno cure :) probajte svakako...:DD

Andrea kaže...
Autor je uklonio komentar.
Andrea kaže...

Oduševljena sam ovim receptom i hvala ti što si ga podijelila s nama.
Čula sam za ovaj ocat kao i za još neke voćne ali mi nikad nije palo na pamet da ih tako jednostovno napraviti. :)
Boja mu je očaravjuća i sigurna sam da bi odlično pasao kao preljev na sladoledo od vanilije.
Matovilac jako volim, poslje rige mi je on druga omiljena salta tako da mi se i to sviđa.
Ma sve je tako lijepo usklađeno od namirnica do fotografija. Savršeno.

Sweet Corner kaže...

bas ti hvala za ovaj recept, sigurno cu ga isprobati!

Nina kaže...

iskreno nisam čula za ovaj recept, ali sviđa mi se i mislim da ću ga zabilježiti i isprobati

Tadeja kaže...

Čim u proljeće dozriju moje maline, napravit ću ocat. Obožavam aromatične octeve, najčešće koristim limun-limeta oct, a bez salate ne mogu živjeti!
Super su fotkice!

Unknown kaže...

Super je što se može praviti i od smrznutih malina. Prekrasno. Uživam u salatama a tek ova s ovim octom! Izvrsno!

Anonimno kaže...

ocat od maline?! e pa to moram napravit obaveznooo! :)