23. srpnja 2015.

Peas and feta cheese stuffed avocados / Avokado punjen graškom i feta sirom

Tess Ward sam otkrila tek nedavno i odmah mi se svidio njen način kreiranja i osmišljavanja zdravih recepata. Tako sam na njenom instagramu otkrila ovaj recept i sam izgled jela i kombinacija namirnica me se toliko dojmila da sam odmah požurila u trgovinu po avokado.

Grašak obožavam na sve moguće načine i uvijek ga imam u zamrzivaču. Novi favorit su polpete od graška sa mentom iz kuharice "Plenty more" izuzetno kreativnog i uspješnog Izraelskog chefa Yotama Ottolenghia, no o njima nekom drugom prilikom. :-)

Grašak koji je slatkastog okusa se savršeno slaže sa slanom fetom i masnim avokadom, pa cijela kombinacija jednostavno oduševljava.

Svakako probajte pripremiti ovo jelo u ovom ljetnom toplom periodu.

Sastojke pišem odokativno.

Sastojci za 2 osobe:
1 veći avokado ili 2 manja
200 g feta sira narezanog na kockice
cca 250 g zamrznutog graška (ili svježeg, samo nemojte koristiti iz konzerve)
svježe mljeveni crni papar
sok 1 limuna
šaka svježeg bosiljka
sol
ekstra djevičansko maslinovo ulje
Priprema

Grašak kuhajte 10 minuta u prethodno poključaloj slanoj vodi. Ocijedite pod mlazom hladne vode i stavite na stranu.
Avokado prepolovite pa pažljivo očistite od koštice da ga dodatno ne oštetite i da ga možete puniti.
Grašak zgnječite vilicom, dodajte mu narezani na sitno bosiljak, feta sir, malo soka od limuna, 2-3 žlice maslinovog ulja, svježe mljeveni papar te sol po potrebi. Pomiješajte pa napunite avokado tom smjesom. Pri serviranju dodajte još malo maslinovog ulja i svježe mljevenog papra. :)
Narančasta zdjelica by NakitbyMarinaMarinski

Nema komentara: