21. travnja 2013.

Slani krekeri sa... šparogama! / Wild asparagus crackers!

Ove godine šparoga ima ko u priči! Koliko god sam ponekad proklinjala kišu i one ružne dane, sad sam zahvalna, jer da nije bilo te kiše, ne bi bilo niti šparoga. Prekjučer sam nešto bila nervozna (bit će zbog pms-a :P), živčana, bezvoljna.. krenem u šetnju "ispuhat se", u ljetnim "Birkicama".. put me malo dalje ponese do obližnje šume.. ugledam jednu šparogu, pa drugu.. i završim u šumi berući šparoge (i u tren nestane nervoza). :)
Stvarno ih je bilo puno i stvarno sam došla doma sa ogrebotinama na nogama kao da me mačka napala, a ne šparožinac izgrebao. :) Ne moram ni spominjati koliki me entuzijazam uhvatio što sam si nabrala večeru. :) Little things make life beautiful. :)
Nažalost, entuzijazam je pao u vodu kad sam probala pečene krekere. Okus šparoga se baš previše ne osjeti u tijestu, pa zaključujem da bi ih trebalo osušiti ili dehidrirati i pretvoriti u prah i zatim dodati u tijesto za krekere. Na taj način okus bi se intenzivirao.
Svejedno, ako ste znatiželjni kao ja, možete isprobati ovaj recept.

Sastojci
100 g pšeničnog brašna
50 g brašna od prosa (možete samljeti obični proso u mlincu za kavu ili multipraktiku)
50 g brašna od quinoe (možete samljeti quinou u mlincu za kavu)
1 žličica praška za pecivo
1/3 žličice sušene majčine dušice
1/2 žličice soli
40 g divljih šparoga
50 g maslinovog ulja
4-5 žlica hladne vode

+ crveni papar u zrnu po želji, 1/2 žličice, usitniti u mužaru u prah (po želji)

Sve tri vrste brašna pomiješajte sa solju, majčinom dušicom i praškom za pecivo.
Šparoge, maslinovo ulje i vodu izmiksajte u kremu. Sve sastojke pomiješajte i umijesite tijesto, ako je presuho dodajte još malo hladne vode, a ako je tijesto preljepljivo dodajte običnog brašna.
Tijesto razvaljajte na 1 cm debljine, posipajte sa crvenim paprom, pa opet dalje razvaljajte što tanje, otprilike 3-5 mm debljine. Režite krekere sa kotačićem na zubiće, ili kalupom po želji, pa pecite 10-15 minuta na 180 C.

4 komentara:

Dunja kaže...

Ovo je nešto za mene, obožavam slane krekere ali samo iz vlastite kuhinje, a još s šparogama... čudesno.

Anja kaže...

Čak i ako se ne osjete šparoge, ostali sastojci su odlični i krekeri moraju biti fini :)

Marinica kaže...

Nešto ovako interesantno nisam davno vidjela :)

mali iv kaže...

Dobra pesma. ;)