2. rujna 2010.

Pečeni slani bademi kao "tapas"

Jedan brzinski recept koji sam nekoliko puta isprobala, a koji me oduševio.

Osim meni omiljenog talijanskog snacka - tzv. tarallini (o kojima ću pisati jedan drugi put), pečeni slani začinjeni bademi su pravo otkriće. Minimalan trud, a maksimalan užitak. :D

Bademi, osim što su extra zdravi, pečenjem postaju probavljiviji... Uz to, oni kupovni su dosta skupi, pa je ovo definitivno jeftinije rješenje.

Recept sam djelomično preuzela iz španjolske kuharice "Tapas", što znači da ih možete servirati uz kakav fini aperitiv ili čašu vina, sitni zalogaji poput španjolskih tapasa upravo to i traže.

Kuharica kaže ovako:

Pećnicu zagrijte na 180 C. 225 g badema pomiješajte sa 4 žlice extra djevičanskog maslinovog ulja te ih stavite peći 10-15 minuta. (možete ih blanširati ili ostaviti cijele). Vrlo je bitno paziti da se ne prepeku, čim se počne razvijati miris nemojte ih još dugo peć. Bolje da su manje pečeni, nego da zagore jer su onda gorki i nejestivi.
Izvadite ih iz pećnice i odmah još dok su vrući začinite žličicom mljevene paprike i solju. Ja sam dodala još 1/2 žličice curry-a, a vi možete dodati začine i začinsko bilje prema vlastitom ukusu. Bitno ih je začiniti dok su još vrući! ;)

Broj komentara: 18:

Unknown kaže...

Slika je božanstvena, nisam nikada probala a volim sve grickalice. Moram, moram probati... Kaoliko svega želim isprobati dobiću 100 kila.

cosmo2503 kaže...

Slani bademi su mi omiljeni "snack". Prekrasno izgledaju na fotki.

Anonimno kaže...

:) Taralline sam jeo u Campaniji, fine slatke, i s njima smo cugali odličnu Marsalu..nije mi ni palo napamet da ih i sam radim...ali eto...sad možda.. :)

Andrea kaže...

Ovo i ja obožavam, jako je jednostavno za izradu, a zarazno je za jelo.:)

Dajana kaže...

Bas zanimljivo, nisam nikad jela slane bademe, ali tako primamljivo izgledaju.

Josipa kaže...

nisam još probala bademe u slanoj varijanti, ali mi u kombinaciji s ovim začinima djeluju prefino :))

mignonne kaže...

Izgledaju odlicno sa svim ovim zacinima, mmmm...vec sam pruzila ruku ka monitoru da dohvatim par komada!;)))

Branka - byB kaže...

Divni bademi, predobra slika ! I predobra je varijanta slanih badema koju sam ja nekada davno negdje probala pa zanemarila. A zapravo, koliko volim bademe i koliko ih ovako same ili slatke pojedem svakako moram i na ponovno isprobavanje slane varijante. Hvala ti na ovom receptu i već sutra će i kod mene biti slani bademi za grickanje :)

Nina kaže...

nisam nikad probala napraviti, stvarno odlična ideja, slika odlična

Monika kaže...

ja bademe jako volim i najčešće ih grickam ovako sirove, iz škarnicla. ali da, slabo su probavljivi pa se kontroliram zbog toga. ponekad ih samo tostiram na tavi, ali najčešće mi se ne da. no, ove slane definitivno moram probati. mrak!

Maja kaže...

Draga Ebba, ovaj tvoj blog zaslužuje da bude nagradjen za kreativnost i pozitivnu energiju .Na mom blogu te čeka upravo takva nagrada, ukucaj http://kuvaricanatrapezu.blogspot.com/2010/09/nagrade.html

Branka - byB kaže...

Draga Ebba , na mom blogu imaš jednu nagradu za tebe ! :)

stocicu postavi se kaže...

Draga Ebba,ovo je fenomenalno!A obzirom da je badem pun vitamina E,koga zovu "vitamin mladosti" ,sigurno ću probati:))

Nevena Buljan kaže...

Hvala svima na komentarima i osvrtu na pečene bademe :D
Kuvarica na trapezu i Branka_byB, hvala vam puno na nagradama, baš ste me razveselile!! :)))

anita kaže...

draga ebba, sve pohvale za tvoj divni blog. stvarno si kreativna kuvarica i vodis racuna da su jela zdrava i da lijepo izgledaju :) ove zapecene bademe se vec neko vrijeme nakanjujem napraviti, ali sad cu ih napraviti po tvom receptu :)

Tadeja kaže...

Prvi put sam slane pečene bademe jela u Barceloni i oduševila se i da sad ne kažem koliko godina se spremam pokušati napraviti ih sama. Sad konačno imam i recept. MRAK! :)

Nevena Buljan kaže...

Hvala drage Anita i Tadeja! :)

Anonimno kaže...

Super sad samo kupit bademe prodajem svjeze bademe ocisceni po cjeni 100 kuna dalmatinska zagora 10 i vise kila saljem poštom javiti se na broj 0919097314 velika hvala