12. siječnja 2009.

Crveni čips


Odlučih i ja sudjelovati u natječaju sa bloga Jugalbandi, zahvaljujući blogu Sweet Sensation na kojem sam saznala za taj natječaj.

Ujedno pišem i recept koji sam radila prije nekoliko mjeseci pa kome se svidi neka proba. :)

Za crveni čips tj. čips od cikle trebati će vam:

sirova cikla

ulje za prženje po želji

sol

Postupak:

Ciklu ogulite od kore i naribajte na vrlo tanke ploške, kao kad radite čips od krumpira. Pržite u ulju i pazite da vam ne zagori tj. ne posmeđi previše jer je potrebno nekoliko minuta. Čips mora ostati crven. Poslužite uz kuhanu rižu ili krumpir, ili uz neki mliječni proizvod. Ovo je na neki način zdrava snack varijanta. :D

Dobar tek!

Broj komentara: 5:

Monika kaže...

baš mi je drago da si odlučila sudjelovati! :) čips izgleda super i fotke su lijepe...

Вера kaže...

Izgleda odlicno,slika predivna!

Nevena Buljan kaže...

Hvala...:)

Snjezana kaže...

drago mi je da i ti sudjelujes u ovoj igri.
ideja ti je super!:))))
sretno!:)

Nada kaže...

Odlično izgleda..kakvog je to okusa?