13. kolovoza 2013.

Beskvasna pizza sa kiselim vrhnjem, paprikama, koromačem i mozzarellom


Znam, znam, malo dugačak naslov, ali nisam htjela izostaviti niti jednu od namirnica, jer svaka je zaslužna za fantastičan okus današnje pizze, današnjeg ručka. Od prvog do zadnjeg zalogaja čisto uživanje. A tako mi se nije dalo upaliti pećnicu, ali kad me pukne inspiracija krenem, pa što bude. Makar, nisam bila gladna. Dok su temperature ovako visoke, nemam baš nekog apetita.

Za one koji me prate na fb stranici, strpite se još malo i doći će na red i post o Sardiniji. Provela sam 3 prekrasna tjedna na Sardiniji, malo pomagajući u kuhinji, kuhajući, malo sam čuvala malu djecu, a uspjela sam i napuniti baterije, okupati se u Sardinijskom moru. Ljeti boraviti na otoku daleko od gradske vreve, zaista je neprocjenjivo. Za mene, bitno da mi je more u blizini.

Dakle, ako vam dolaze nenadano gosti, i nemate vremena za motanje u kuhinji, pripremite ovu pizzu. Nadjev ne mora nužno biti ovakav, iskoristite sve što se da iskoristiti iz hladnjaka. Beskvasno tijesto često radim umjesto običnog tijesta sa kvascem, lakše je i nema onog osjećaja nadutosti, kao kad pojedete klasičnu pizzu. Uostalom, stvarno je brzo gotovo.

Za jednu veću pizzu ili 2 manje:

Tijesto:
150 g glatkog pšeničnog brašna
100 g oštrog pšeničnog brašna
malo soli
4 žlice maslinovog ulja
1/2 čaše vode

Od svih sastojaka umijesite mekano tijesto, poput onog za savijače, tj. kore za štrudle, savijače. Pustite da odstoji 10-ak minuta.

Nadjev:
1 velika crvena paprika
1/2 glavice koromača
1/3 žličice kurkume
nekoliko crnih pečenih maslina po želji, sitno narezanih
prstohvat sušenog peperoncina
sol
maslinovo ulje

+2 dl kiselog vrhnja
1 mozzarella
  bosiljak
ekstra djevičansko maslinovo ulje
Papriku narežite na kockice pa pirjajte na 2 žlice običnog maslinovog ulja 10 minuta, Zatim dodajte koromač na sitno narezan, malo soli, kurkumu i peperoncino pa sve zajedno pirjajte još 10 minuta, podlijte sa malo bijelog vina ili vode ukoliko je potrebno. Na kraju dodajte crne pečene masline.

Pećnicu ugrijte na 220C.
Tijesto podijelite na 2 djela, razvaljajte svaki na oko 5 mm, neka bude tanko, premažite kiselim vrhnjem. odajte nadjev od povrća pa pecite 10-ak minuta u zagrijanoj pećnici. 2-3 minute prije nego je gotovo dodajte mozzarellu na kockice te zapecite, samo da se mozzarella otopi. Kod serviranja, dodajte svježeg bosiljka i polijte sa malo ekstra djevičanskog maslinovog ulja.

4 komentara:

Amaterka kaže...

Mmm ne mogu odoljeti pizzama, krasna je ova tvoja :)

Dilajla kaže...

A stigao je i recept već sam guštala u slikicama ali ono što čekam je post o Sardiniji jer znam kad kažeš kakav je život na otoku i za mene neprocjenjiv.

JA U KUHINJI... kaže...

Predivno izgleda, moram probati ovo bezkvasno testo zvuči super!

Mimi kaže...

Jedva čekam post o Sardiniji!!! :)
Ovaj ručak je sigurno bio odličan... Jednostavno, brzo i prepuno fantastičnih sastojaka...