28. travnja 2011.

Tamarin voćni kolač

Čim je naša kreativna Tamara sa bloga "Bite my cake" objavila novi recept, odnosno čim sam ga ja primijetila, odmah sam ga krenula radit. Razlog više su bile višnje koje su čamile u hladnjaku i samo čekale da se što prije nađu u kakvoj slastici. :) Nije mi prvi put da radim ovu vrstu kolača, često znam ispeći jogurt kolač koji se priprema po istom principu, biskvit i sezonsko voće odozgo. Idealno je koristiti kiselkasto voće zbog kontrasta sa slatkim biskvitom. Ovo je vrsta kolača koju najčešće nitko ne odbija, a koja odlično posluži kao brzinski desert nakon ručka. :)
Jedina promjena koju sam napravila je dodatak 2-3 žlice soka od zamrznutih višanja u biskvit, malo je poljubičastio tokom pečenja. :D

Toplo vam preporučam ovaj kolač da ga isprobate ako još niste, meni je definitivno puno ukusniji od jogurt kolača, pogotovo uz kuglicu sladoleda od vanilije, uh! I zamislite samo kako bi bio dobar sa šumskim jagodama ili običnim. :)))
p.s.: kolač se fino na vrhu karamelizirao, duže sam ga pekla zbog malog kalupa od 18 cm promjera, preporučam definitivno veći kalup, brže će se ispeći. :) Draga gospođa N. koja živi u Gorskom kotru mi je dala recept za njen prefini jogurt kolač s jabukama (davili smo se u njezinoj verziji, tim više što je bio prisutan taj starinski štih u kolaču - "iskoristi ono što imaš") u koji se stavlja ulje umjesto maslaca. Zanimljivo je da njoj uvijek ispadne ovako, na krajevima kao da je malo zagorio.  Po meni to daje  baš jednu čar. :)
Hvala još jednom Tamari na receptu! :)

Broj komentara: 18:

JA U KUHINJI... kaže...

Mmmm prefino izgleda i dobro bi mi došao sada uz šoljicu bele kafe :)

J e l e n a kaže...

Mama je stalno pravila ovakve kolače kad dođe sezona višanja i voća. Klasik ostaje klasik.
Prelepa tacna. Božanstvena!

Dajana kaže...

Prefini je, udavila bih se u njemu i vjerojatno doslovce pojela sve sama, do zadnje mrvice. A baš imam još smrznutih višanja koje čekaju da ih iskoristim

Dilajla kaže...

A odlično i izgleda.

Bite my cake kaže...

Prekrasan je, već znaš da sam fotkama oduševljena, izvedbom, ma svime :) Jako mi je drago što si isprobala ovaj kolač, i mi ga svi obožavamo, a još mi je draže što ti se sviđa :)

Petra Kranjica kaže...

Super izgleda;)

Maja kaže...

Nevena, prekrasan je, od recepta do fotografija! Stvarno, oduševljena sam ovim rustikalnim fotografijama :)
Obožavam višnje, tim više ako su kiselkaste pa još u ovako dobroj kombinaciji :) Bravo cure :)

Andrea kaže...

Uf krasno izgleda, a meni se baš sviđa što se tako lijepo karamelizirao. :)

Monika kaže...

ovakav tip kolača doista nikad nitko ne odbija, uključujući i mene. najbolji je u toplo doba godine, sa različitim voćem. tvoj izgleda zamamno, a ja odmah jurim kod Tamare po recept :)

Anonimno kaže...

Ja sam uvek zahvalna kad pronadjem nove recepte za voće koje je kod mene u voćnjaku u izobilju.Tek smo obrali smokve ,a evo vratih se sa putovanja i pozdravi me drvo persimona,kaki voća koje je sada u sezoni.Grane se obesile a ja ovo voće obožavam.

Dunja kaže...

Svevremenska voćna poslastica, starinski kolač za svo voće. Ova tvoja kombinacija u vidu torte je savršena.

Josipa kaže...

Predivan kolač, i mi pravimo nešto slično. :) Sviđa mi se stalak! Baš sam neki dan na foodgawkeru ili nekoj sl. stranici pročitala kako su ovakvi žičani stalci sad totalno in. :))

mignonne kaže...

Kolac je jako fin i jedva cekam sezonu svezih tresanja pa da mogu da pravim, svidja mi se sto je ispecen u okruglom kalupu pa je poput tortice, dosad sam obicno radila u cetvrtastim modlama pa sekla na kocke ali ovako mi je puno interesantnije:))p.s. fotke su prelepe!!!

Anonimno kaže...

Woow,kakav kolač! Obožavam višnje ili trešnje u mekanom i sočnom biskvitu. Odlično Eba!
Lijep pozdrav iz Rijeke:)

Nevena Buljan kaže...

Hvala najljepša svima na komentarima! :))

Sweet Corner kaže...

predivno izgleda, bas predivno, stalak mi je uffff, savrsen, a fotke kao i po obicaju predivne!

Branka - byB kaže...

Bravo ! Tamarin kolač si odlično napravila, izgleda jako fino i jako lijepo. I još sa mojim omiljenim višnjama :)

Nevena Buljan kaže...

Hvala Jasenka i Branka :))