6. travnja 2011.

Repete br. 3

 Brzo su proletila prethodna 2 mjeseca, nadamo se da ste uživali u prva 2 broja časopisa Repete. Danas otiđite na najbliži kiosk i počastite se novim 3. brojem!
Očekuju vas zaista predivni, zanimljivi, ekstravagantni, nesvakidašnji recepti i veoma bogat sadržaj iz kojeg ćete ponovno saznati nešto novo i time obogatiti svoje kuharsko iskustvo i znanje u kuhinji! Uživajte u laganim proljetnim receptima i kuhajte puno!
Ovaj put ovo je moj mali doprinos u časopisu i nadam se da će vam se svidjeti! Ugodno kuhanje! :-)

Francuska bisque juha sa kozicama i šafranom

Proljetna juha sa rezancima od palačinki
 
Špageti sa čipsom od tikvica

 Kukuruzna pita sa šparogama

Drobljenac sa šumskim voćem i marmeladom od aronije

Sladoled od aronije u košaricama od prhkog tijesta (shortbread)

Broj komentara: 16:

Dilajla kaže...

Opet sam u napasti i to ovako gladna a gledam ove slikice.Divne.

Ana kaže...

Prelepe fotografije!
Svaka cast!

JA U KUHINJI... kaže...

Sve izgleda neverovatno ukusno i lepo, jedva čekam da se "dokopam" časopisa i da pročitam recepte :)

Andrea kaže...

Nevena sve izgleda čarobno, a fotke su ti zbilja savršene. :)

Bite my cake kaže...

danas ću ga kupiti, prekrasni su ti recepti, baš se veselim :)

Dunja kaže...

Predivno, iskrene čestitke. Prava uživancija.

Anonimno kaže...

Ovo je savršenstvo bez mane, divno!!!
Lijep pozdrav.

Unknown kaže...

Isuse! Koje savršenstvo! Iskrene čestitke!

Nevena Buljan kaže...

Hvala puno svima! :-))

Unknown kaže...

uf, sve izgleda taaako dobro! juhice mi se posebno sviđaju!

Maja kaže...

Nevena, ne samo da ti sve prekrasno izgleda, nego bi se sad najradije uvukla u tvoje malo kuhinjsko carstvo i trajno se tamo uselila da me možeš hranit ovim divotama :)

Petra Kranjica kaže...

Kupila sam Repete:) Super su. Svaka čast baš ste bile vrijedne.

Sweet Green kaže...

Cestitam! ova aronija mi je jako zapela za oko, jesu li to bobice bazge ili nesto drugo? jako zanimljivo...ova prva juhica s kozicama izgleda savrseno...

Tadeja kaže...

Stvarno izvrstan proljetni menu, koji aronijom lagano prelazi i u ljeto. Ja bih ovako na prvu juhicu sa kozicama i šafranom, špagete, a onda malo sladoleda. :) A gricnula bih i malo drobljenca ;) kad već imamo iste zdjelice ;)
Posadili smo ove godine uz crveni ribizl kojeg već godinama imamo i crni ribizl, američku borovnicu i aroniju. Drži palčeve da se prime. :)
Sad su nam u planu još ogrozd, brusnica i kupina, pa smo uz maline koje već imamo valjda sve zaokružili :)
Rabarbaru sam posijala, ona je doduše dvogodišnja biljka, ali ne daje znake života. :)

Nevena Buljan kaže...

Hvala svima :)) Drago mi je da vam se sviđaju recepti :)))
@Maja: želja je obostrana:) i ja bih se uvukla u tvoju kuhinju rado, pa da zajedno kuhamo! da blože živimo morale bi nešto iskombinirati!:)))
@Sweet green: o aroniji imaš jako puno informacija na internetu i u novom broju Repete, hehe, nisu bobice bazge, ali slične izgledom jesu, male bobice, evo možda ti ovaj link pomogne: http://www.vinogradarstvo.com/index.php?s=890

Nevena Buljan kaže...

@Tadeja: hehe, hvala ti, a da, zdjelice uz Konzuma, imaju tamo lijepog posuđa. ma ja bih to sve pokupovala da mogu :D, samo ne znam gdje bih to sve staviula, već sad imam problema :D
Wow, e to je pravo malo bogatstvo imati takav bogati vrt sa svim mogućim sezonskim voćem i povrćem! I ja bih na svoj balkon zasadila najradije jedan mali vrt, pa nek raste :D