29. siječnja 2009.

FBI rukavice! - Ledeni Breg

Slijedi sudjelovanje u igri FBI rukavice, koju je pokrenula Maja sa bloga Cooks and Bakes. Blog koji se trebao istražiti u mjesecu siječnju je Gagin blog Iz moje kuhinje.
Često tijekom ovog mjeseca, dok bi radila pauze od učenja (koje bi jedva dočekala :( između ostalog), sam malo po malo istraživala Gagin blog na kojem ima jedno more divnih recepata na kojem svatko može pronaći nešto po svom guštu. Tako sam se na kraju odlučila za osvježavajući kolač od kuhanih jabuka, cimeta, pudinga od vanilije i keksa, sve prekriveno "snijegom" ;). Moram priznati da me najprije naziv privukao budući volim nazive koji me podsjećaju na zimske radosti. Recept za kolač Ledeni breg možete pronaći ovdje.
Jedina razlika koju sam napravila je ta što sam koristila domaće kekse. Ledeni breg me nagnao da potražim recept za Petit Beurre kekse koji se inače koriste u ovakvim tzv. brzinskim kolačima. Bilo mi je nekako predosadno (odnosno prejednostavno ;) samo poslagati kupovne kekse i kremu koja je gotova u 5 minuta pa sam si još malo zadala posla, s guštom, i usput otkrila još par zanimljivosti o kojima ću pisati u jednom drugom postu.

No da se vratimo na kolač..krema koju je trebalo napraviti za ovaj kolač je spoj pudinga od vanilije, jabuka, šećera i cimeta koje sam najprije skuhala, i zatim slagala na kekse još dok je vruća. Ostatak kreme sam iskoristila i kao običan puding Pogodna je za sve one koji su alergični na mliječne proizvode.
Kad se ohladi, krema malo podsjeća na žele, te je možete poslužiti i narezanu na kockice. :D

Kad sam posložila kremu i kekse, kolač sam prekrila sa šlagom tj. slatkim vrhnjem i voila!

Na kraju su od jednog recepta "matematički" ;) izašla još dva dodatna recepta koje ću sigurno često praviti.
Ledeni breg = Puding od vanilije i jabuka, bez mlijeka + Petit Beurre domaći keksi (u mojoj izvedbi)
Recept za Petit Beurre sam pronašla ovdje (original recept).

Slijedi još par fotki:

Ledeni breg

























Puding od vanilije i jabuka, bez mlijeka - Ledena kupola ;)


I još malo presjeka...

Broj komentara: 6:

Dragana Pušica - Moje Grne blog kaže...

Joj, odusevilo me ovo sa domacim keksom, sacuvala sam recept, moracu da probam da ga napravim, bas me zanima ukus.
Ovo sve sto si napravila izgleda super, mi inace obozavamo jabuke, cesto ih i samo pecem i kuvam i tako mesam sa svim i svacim. Ovaakvi kolaci, mada mogu da prodju i kao torta, cesto se prave kod nas kada su posne slave, vrlo je ukusno, a lagano.
I eto... cim mi dodje link, ja odmah vidim :)..shodno da prva ostavljam komentar, bice da samo sedim za kompom i ganjam recepte :lol:

Вера kaže...

Ove kupole sa jabukom su me odusevile,obozavam takve dezerte!

Nevena Buljan kaže...

#Gaga:baš mi je drago da ti se sviđaju keksi..definitnivno ih treba probati, jako su ukusni..

#Vera:mene je isto ova puding lagana krema oduševila, malo sam bila skeptična kad sam vidjela da se ne stavlja mlijeko, jer ono ipak daje drugačiji okus, ali na kraju sve je bilo fino i sve se pojelo :D

Monika kaže...

odlična fora su ovi domaći keksi...nije mi nikad palo na pamet da se mogu napraviti :)

Sanela Mallory kaže...

Volim ovaj kolač, samo ja više volim kombinaciju pudinga od čokolade i jabuka (čokolade nikad dosta:)

Nikki kaže...

Domaci Petit Beurre! E sta jos sve necu videti po ovim blogovima, svaka cast! Super ti kolaci izgledaju!